Carian

Memuatkan ...

Bertemu Penulis Di PBAKL 2013





Sedar tak sedar... dalam tempoh tidak sampai 24 jam lagi akan berlangsung PBAKL 2013 bertempat di PWTC Kuala Lumpur. Pesta ini dijangka bakal berlangsung selama 2 minggu bermula 26 April hingga 5 Mei 2013. Pesta buku terbesar di Malaysia ini bukan sahaja menarik minat penerbit-penerbit buku tempatan malahan juga penerbit luar negara.

Bagaimana peminat serta pengumpul novel tanah air. Dah bersedia ke untuk mendapatkan novel pilihan serta bertemu dengan penulis kesayangan anda... :) AA? Hehe... Of course la... AA dah ada senarai beberapa buah novel untuk dirembat masa pesta buku nanti... dan tak lupa untuk dapatkan autograph penulisnya sekali... itu wajib... kalau tak... baik AA beli dekat kedai buku je kan ... hehe :)

Okey la... celoteh-celoteh juga... sebenarnya AA nak kongsi jadual bertemu dengan penulis kesayangan anda-anda sekalian ni. Boleh la klik pada gambar untuk melihat dengan lebih jelas lagi.


Jemari Seni
JS Adiwarna
 
Kaki Novel
Karya Seni & Penulisan2u
Kumpulan Karangkraf 1



Kumpulan Karangkraf 2

SR Publications

Haa... bila dah tahu jadual ni... senang la nak manage masa kan... hari apa nak datang PWTC, pukul berapa... dekat mana penulis yang kita nak jumpa tu berada... siapa yang kita nak jumpa... kan? Opss... ni sebahagian je tau... ade ramai dan banyak lagi syarikat penerbitan yang ada di PBAKL 2013 ni nanti... tungguuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...